گروه محصولات

عنوان مقاله: فروش پس از بحران

گزيده مديريت 223

 نوشته: فرانک سسپیدس

ترجمه اشکان فلاحتکار

مدل‌های فروش مانند کالاهای فاسدشدنی در فروشگاه ‏های موادغذایی، تاریخ فروش دارند. همان‏طور که استاندارد محصولات تکامل یافته و تازه‏ واردان در بازار ظهور پیدا می‏‌کنند، خریداران با گزینه‌های بیش‏تری رو‏به‏ رو شده و تقاضای کیفیت و عملکرد بهتری از فروشندگان خواهند داشت. شرکت‏‌هایی که نتوانند خود را با تغییر انتظارات مشتریان وفق دهند، مزیتشان را از دست می‏‌دهند. ساخت و نگهداری یک مدل فروش متناسب (که توسط همه افراد سازمان از مدیران ارشد گرفته تا فروشندگان کف بازار، درک شده باشد) مهم‏‌ترین راهی است که شرکت‏‌ها می‌‏توانند به تغییرات بازار پاسخ ‏دهند. همان‏طور که شرکت‏‌ها از بحران همه ‏گیری کرونا عبور می‏‌کنند، باید نگاهی تازه به مدل‏‌های فروش خود داشته باشند که شامل تجدیدنظر در معیارهای انتخاب مشتری، افزایش شفافیت در مورد فرایند خرید مشتری و استفاده موثرتر از معیارهای فروش است.

انصراف از نظر