گروه محصولات

عنوان مقاله: گرفتن سکان مدیرعاملی در میانه اوج‌گیری تقاضا به سبب همه‌‏‏‏‏‌گیری

گزیده مدیریت 226

Carol Tomé

نوشته: کارول تومه

ترجمه: کاوه امیری

هنگامی ‌که نویسنده در اواخر زمستان 2019 مدیرعاملی شرکت جهانی خدمات پستی یو.پی.اس را پذیرفت، انتظار داشت شرکت را به سمت آینده‌ای روشن‌تر هدایت کند. او نمی‌دانست باید این‌کار را در بحبوحه یک بیماری همه‌گیر جهانی انجام دهد که بیش‌تر مردم را خانه‌نشین می‌کند، اما سازمان او را به یک خدمت ضروری تبدیل می‌سازد و تقاضا برای ارسال کالاها در تمام طول سال را به سطح اوج تقاضا در تعطیلات خواهد رساند.

در ژوئن 2020 هنگامی ‌که به‌طور رسمی ‌مسئولیت را به‌عهده گرفت، تیم ارشد خود را گرد آورد تا در مورد اصولی تصمیم بگیرند که باید در طول این بحران به آن‌ها پایبند باشند، از جمله صداقت، کارایی، یادگیری مداوم و بهبود مستمر و تمرکز قوی بر مشتریان و کارکنان. از اولویت‌های اصلی آن‌ها، میتوان به حفظ ارزش شناسه، ترازنامه و رتبه اعتباری، همچنین تداوم پرداخت سود سهام اشاره کرد. طی سال گذشته، این سازمان سرمایه خود را از برخی کسب‌وکارها بیرون کشید و در برخی دیگر سرمایه‌گذاری کرد و به رشد چشمگیری دست یافت که به سبب آن دارای یک پایگاه مشتری خوشحال‌تر و نیروی کار متعهدتر شده است.

انصراف از نظر