گروه محصولات

عنوان مقاله : داستان موفقیت: کسب سهم بازار از راه کری‌خوانی با رقبا

گزيده مديريت 190

By John Legere

نوشته: جان لگره

ترجمه: امیرحسین شیوازاد

هنگامی که نویسنده مقاله در سپتامبر 2012 به تی‌موبایل پیوست، مهم‌ترین چیزی که متوجه شد مختص تی‌موبایل نبود، بلکه درباره کلیت صنعت ارتباطات بی‌سیم بود: مردم از آن متنفر بودند. او دید که بهترین راه موفقیت در این صنعت، انجام کارها به روشی کاملا متفاوت با آن چیزی بود که تا آن زمان سرویس‌دهنده‌ها انجام می‌دادند.
تی‌موبایل خود را از قراردادهای بلندمدت رها کرد و آن‌ها را با مدل‌های قیمت‌گذاری شفاف جایگزین کرد، ارتقای گوشی‌ها به گوشی‌های هوشمند را آسان ساخت و هزینه ترابرد (رومینگ) بین‌المللی را کاهش داد. لگره هم‌چنین شروع به انتقاد از شرکت‌های ورایزون و ای‌.تی.اند.تی کرد و در شبکه‌های خبری و توییتر به آن‌ها لقب «احمق و احمق‌تر» داد.
نتیجه: مشترکان تی‌موبایل از 33 میلیون در هنگام روی کار آمدن لگره به 69‌ میلیون در پایان فصل سوم سال 2016 رشد کرد.

انصراف از نظر