ترجمه: شیما بابازاده
قبل از ظهور خردهفروشی برخط، اغلب انبارها پالتهای کالا را به فروشگاههای خردهفروشی حمل میکردند. امروزه مراکز تامین تجارت الکترونیک، کالاهای منفرد را به منازل حمل میکنند که چالشهای پیش روی تحویلدهندهها (کسانی که کالاها را باید به مقصد برسانند) بیشتر کرده است. این کار بسیار وقتگیر است، زیرا بسیاری از خردهفروشها مانند آمازون و زاپوس از سیستمهای انبار «آشفته» استفاده میکنند که در آن کالاهای غیرمشابه بهمنظور صرفهجویی در جا در یک گروه قرار میگیرند. گرچه برخی از فروشندگان از روباتها برای انجام این فرایند کمک میگیرند، برداشتن و تحویل دادن همچنان به نیروی انسانی احتیاج دارد و همین امر دلیل نیمی از هزینههای عملیات انبارها برای فروشندگان برخط است.