V. Kasturi Rangan/ Daniel Corsten/ Matt Higgins/ Leonard Schlesinger
نوشته: کاستوری رنگان، دانیل کورستن، مت هیگینز و لئونارد شلزینگر
ترجمه: سعیده رجائیهرندی
شناسههای مستقیم به مصرفکننده (دی.تی.سی)مانندآلبردز، کسپر، پلوتونووربیپارکرخلاقانه ضعفی در پایگاه بازاریابی شناسههای موجود پیدا کردهاند. این شناسهها با استفاده از دادههای جمعآوریشده از تعاملات روزانه با مشتریان، توانستهاند نحوه خدمترسانی به جوامع مشتری منحصربهفرد خود را در طول سفر خرید از شروع تا پایان انطباق دهند.
بهترین آنها این توانایی را در یک مدل کسبوکاری سودآور اعمال کردهاند که در مجاری متعدد و بخشهای مشتری اعمال میشود. اما همانطور که شناسههای دی.تی.سیموفقبالغ میشوند، باید بدانند نیازمند تکامل هستند. نویسندگان چهار اصل را برای موفقیت مستمر ارائه میدهند: 1) تمرکز بر تعمیق روابط با مشتری، نهفقط مقایسه با رقبا. (2) همراهی با مشتری فراتر از معامله اولیه. 3)مجرای یکپارچه برای ارزشافزایی است، نه کاهش هزینه. 4) ابتدا هسته را تقویت کنید، قسمتهای غیرضروری را بعد در نظر گیرید.