با توجه به این ایده که هر مدل کسبوکاری اساسا مجموعهای از تصمیمهای کلیدی است که باهم نحوه کسب درآمد یک کسبوکار، متحملشدن هزینهها و مدیریت ریسکهایش را مشخص میکنند، نویسندگان نوآوریها در رابطه با مدل کسبوکار را به معنای ایجاد تغییرات در آن تصمیمها بهشمار میآورند: چه ترکیبی از محصولات و خدمات باید ارائه دهید؟ چه زمانی باید تصمیمهای کلیدی خود را اتخاذ کنید؟ بهترین تصمیمگیرندگان شما چه کسانی هستند؟ و چه دلیلی پشت تصمیمهای آنها وجود دارد؟ در مقاله حاضر، آنها چارچوبی ارائه میکنند که به مدیران کمک میکند نوآوری مدل کسبوکار را به سطح یک دانش موثق و قابلارتقا انتقال دهند. شرکتها میتوانند از این چارچوب به منظور نظاممندتر و گشودهترساختن فرایندهای نوآوری خود استفاده کنند تا بدین طریق بازآفرینی مدل کسبوکار به جای مجموعهای از رویدادهای مجزا و داخلی به فرایندی مستمر و همهجانبه تبدیل شود.