By James Detert/Ethan Burris/David Harrison
نوشته: جيمز ديترت، اتان بوريس و ديويد هريسون
ترجمه: ميرجواد سيد حسينی و مريم اسماعيلی
اگر شما هم مثل اكثر مديران باشيد، بهخاطر گشادهرويي و رفتارهاي ديگري که به كاركنان ميفهمانيد پذيراي حرفهايشان هستيد، احساس غرور ميكنيد و شايد بر اين باوريد که بهراستي به آنچه در ذهن بيشتر افراد است گوش ميکنيد. بههرحال، كاركنان آزادانه در جلسات صحبت ميکنند، در راهروها با شما گپ ميزنند و نسخهاي از ايميلهاي خود را برايتان ارسال ميكنند. با همه اينها، آنقدر که فکر ميکنيد يا لازم داريد، صحبتهاي ديگران را نميشنويد.
[1] . جيمز ديترت، استاديار مديريت دانشكده كورنل جانسون است. اتان بوريس، استاديار مديريت در دانشكده كسبوكار مككومب وابسته به دانشگاه تگزاس است. ديويد هريسون، استاد كالج كسبوكار اسميل است.