گروه محصولات

عنوان مقاله: ایده بان: پاداش‌های مادی نوآوری را تحریک ‌می‌کنند

گزيده مديريت 168

ترجمه: غزاله احمدزاده

گرچه اکثر شرکت‌ها از پول برای برانگیختن کارمندان استفاده ‌می‌کنند، اما تحقیقات مدت‌های طولانی است که نشان ‌می‌دهند پاداش‌ها (و تنبیه‌های) بیرونی در مورد کارها و نوآوری‌های خلاقانه و مفهو‌می به‌اندازه کافی موثر نیستند. در واقع پاداش‌های مادی ممکن است انگیزه‌های درونی را (که دانیل پینک نشان داد برای کارهای قرن 21 مهم‌ترین هستند) تضعیف ‌کنند (به کتاب پرفروش وی در سال 2009 به نام «محرک: حقیقت شگفت‌آور درباره آن‌چه ما را بر‌می‌انگیزد» مراجعه فرمایید.)

انصراف از نظر