گروه محصولات

عنوان مقاله: مدیریت بر خود: راهنمای سروکله‌زدن با داده‌های بزرگ برای مبتدیان

گزيده مديريت 147
By Thomas Davenport

نوشته: توماس داونپورت

ترجمه: سوادا مارکاریان
 
 پابه‌پای تحلیلگران آماری پیش بروید

امروز تحلیل آماری یک ضرورت رقابتی است، اما به‌کارگیری تحلیلگران آماری که می‌توانند به‌خوبی با داده‌های بزرگ کار کنند کافی نیست. تام داونپورت به شما نشان می‌دهد که چگونه به یک مصرف‌کننده تحلیل آماری هوشمند تبدیل شوید تا بتوانید برای سازمان خود تصمیم‌های مبتنی بر داده‌ها بگیرید.

آموختن اصول پایه و روش‌های آماری ضروری است، اما نه در سطح یک دانش‌آموخته دکترای آمار. تحلیلگران آماری جزئیات دقیق چگونگی انجام امور را در اختیار دارند و همکاری نزدیک با مناسب‌ترین آن‌ها کلیدی است. شما باید از آن‌ها انتظار داشته باشید نتایج را به‌طور موثر و دقیق با شما در میان بگذارند و خودتان قبل از در میان گذاشتن‌ آن‌ها با دیگران به‌طور کامل درکشان کنید.

بسیار مهم است که بدانید کدام بخش از فرایند تصمیم‌گیری نقاط مطبوع شما هستند. برای مثال، شناسایی مشکل یا پرسش اصلی و در میان گذاشتن نتایج با دیگران و عمل‌کردن بر اساس آن‌ها. مرحله‌های میانی که تحلیلگران آماری مهارت بیش‌تری در آن‌ها دارند، جایی است که باید پرسش‌های بی‌شماری بپرسید تا تمام اقدامات را متمرکز نگه دارید و درک خود را نیز بالاتر ببرید.

در حین هدایت این فرایند، از ایجاد یک فضای تاییدی اجتناب کنید که در آن افراد به‌کار گرفته می‌شوند تا تنها به دنبال یافتن شواهدی باشند که افکار و نظرهای شکل‌گرفته شما را تایید می‌کنند. به جای آن یک فرهنگ پرسش‌گر را ایجاد کنید که تمرکز اصلی روی کشف حقیقت پشت اعداد و آمار است. این روشی است که شرکت‌هایی مانند مرک، بانک دامینیون تورنتو و شرکت تفریحاتی سزار از طریق آن همه داشته‌ها را به فرصت‌های مفید تبدیل می‌کنند.

انصراف از نظر