ترجمه: مینا هامون
در ماه دسامبر سال 2009، بازاریابان شرکت های اکسنچر، ای.تی.اند.تی، گیتورید، جنرالموتورز، ژیلت، نایکی، تگهویر و دیگر شرکت ها با تصمیم دشواری مواجه شدند. بعد از گزارش های جنجالی از خیانت تایگر وودز (که با این شرکتها قرارداد تبلیغاتی داشت) و مشاجره لفظی او با همسرش که منجر به تصادف خودرو شد، او گرچه مبهم ولی در منظر عام از رفتار خود عذرخواهی و اعلام کرد برای مدت نامعینی صحنه مسابقات گلف را ترک می کند. روزهای بعد داستانهای غیراخلاقی بیشتری آشکار شد. آیا شرکتها باید وودز را رها می کردند یا به همکاری ادامه می دادند؟ ظرف چند هفته بعد، سرمایه گذاران شرکت هایی که از وودز در تبلیغات استفاده میکردند با سقوط قیمت سهام، دوازده میلیارد دلار ضرر کردند. پرسش این بود: چگونه خسارت را کاهش دهند؟