گروه محصولات

عنوان مقاله: نوآوری به سبک لیگ برتر

گزيده مديريت 101

By Scott Anthony

نوشته: اسكات آنتوني

ترجمه: دكتر كاوه سرمست

اگر مدیر نوآوري هستید و برای ارزیابی مجراي نوآوري و ايجاد سبدي هماهنگ از ابتکارات رشد در تلاشید، می‌توانید از مربیان لیگ برتر بیس‌بال الهام بگیرید. آنان هم مثل شما دايم در حال جابه‌جايي بازيكنان خود در فضايي از عدم‌قطعيت شديد هستند و هم‌زمان، تلاش می‌کنند توقعات ذي‌نفعان را برای کسب نتایج فوری در برابر داوری محتمل تاریخ از انتخابشان متعادل کنند. این‌جا چند راه‌حل وجود دارد.

 قبل از انقلاب سابرمتریکس در بیس‌بال، مربیان معمولا آمارهای ليگ دسته يك را که می‌تواتست برای پیش‌بینی موفقیت بسیار مفید باشد در نظر نمی‌گرفتند. بعدها معلوم شد اين آمار نشانگرهاي بسيار خوبي براي موفقيت هستند. نوآوران كسب‌وكار نیز که به‌طور مشابه از تحلیل پربينش اطلاعات استفاده مي‌کنند می‌توانند تاکتیک‌هاي بهتري طراحي كنند و تصمیم‌گیری‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری و نیروی کار خود را عاقلانه‌تر اتخاذ كنند.
 یک نمودار قدرت، استحكام نیمکت تيم و اولویت‌های استراتژیک یک باشگاه را نشان می‌دهد. شرکت‌ها هم می‌توانند به همین طریق به سبد نوآوری‌هاي خود بیندیشند تا استراتژی‌های تهاجمی ‌و دفاعی خود را تعادل بخشند، مجاري و جغرافیاهای جدیدي را کشف کنند و بسترهای كار يا رویکرد بازاریابی خود را تغيير دهند.
سیستم یارگیری بیس‌بال زمینه را برای شناسایی و تعليم بازیکنان آینده‌دار در محیط‌های بدون فشار برای تیم‌ها مهيا می‌کند. به‌همین طریق، مدیران نوآوري می‌توانند پژوهش‌های آزمون بازار و مناطق جدید را برای رونمایی محصولات جدید خود سازماندهی کنند تا به‌طور دايم سطوح بررسي مشتریان را ارتقا بخشند. در این جبهه، پراكتر.اند.گمبل با محصولات مراقبت از پوشاك و مواد خشک‌شویی جدید خود یک رهبر محسوب می‌شود
انصراف از نظر