ترجمه: لیلا غفاری
گاهی شركتها مدیران تندخو را با وجود رفتار پرخاشگرانه تحمل میكنند، اگر زیردستانشان «پوست كلفت» بوده و از چیزی گله نكنند. اما باید به اثرات درازمدت نیز توجه داشت: ممكن است سایر کارکنان از این اتفاقات آسیب بینند، حتی اگر فقط شنونده آن باشند.
طبق نظر کریستین پوراس از مدرسه بازرگانی مارشال و امیر اِرِز از کالج مدیریت بازرگانی وارینگتون، صرف داشتن این فكر که شنونده گفتاری ناهنجار باشد به توانایی افراد در انجام فعالیتهای پیچیدهای که نیازمند خلاقیت، انعطافپذیری و فراخوانی حافظه هستند، آسیب میرساند.