گروه محصولات

عنوان مقاله: مدیریت بر خود: موفقيت در آن ور آب ها

گزيده مديريت 107

By Mansour Javidan/ Mary Teagarden/ David Bowen

نوشته: منصور جاويدان، مري تيگاردن و ديويد باون

ترجمه: ميرجواد سيدحسينی
توسعه توانايي‌هايي که به‌عنوان رهبري بين‌المللي بدان‌ها نياز داريد.
وقتي آلن، ستاره در حال پيشرفت شركتي آمریکايي، براي گرفتن پست مديرکل محصولات مصرفي در چين، وارد پکن شد، هيجان و اشتياق فراواني داشت. روسای آلن، مسئولیت رهبری گسترش کاری را به او سپرده بودند که به گمان آن‌ها بیش از هر بخش دیگر بازار در حال رشد بود. گرچه مدير قبلي به او هشدار داده بود که برخي تنش‌هاي داخلي (به‌طور خاص، قول‌هایی که واحدهای بازاريابي و فروش داده بودند و واحدهای عملیات و توزيع نتوانسته بودند محقق سازند) مزاحم تلاش‌هاي توسعه‌اي شرکت در چین هستند، اما این‌ها مسائلی به‌نسبت آسان و قابل‌حل به‌نظر مي‌رسيدند. آلن به این نتیجه رسید که همه آن‌چه او بايد انجام دهد، یک‌پارچه‌سازی هرچه بهتر بخش‌هاي گوناگون سازمان در چين است.


انصراف از نظر