گروه محصولات

عنوان مقاله: اندیشه های نو: موج دوم خرده فروشی الکترونیک

گزيده مديريت 65

By Paul Hemp

نوشته: پل همپ

ترجمه: حمید فرهادی

تجارت الکترونیک به مرز آمادگی برای تحولی بنیادی رسیده است: تغییر از خرید برخط (معاملات تجاری شامل مصرف‌کننده‌ای منفرد با یک صفحه وب دوبعدی) به بازار برخط (تجربه‌ای اجتماعی مشتمل بر تعامل گروهی از افراد با یك‌دیگر در یک فضای سه‌بعدی وب). تفاوت این دو پدیده به اندازه تفاوت بین نشستن روی صندلی راحتی و ورق‌زدن یك كاتالوگ خرید و رفتن به یك مركز خرید با دوستان در یك بعدازظهر است. اگر فروشگاه مجازی پا بگیرد، موج بعدی رشد تجارت الکترونیک شدت می‌یابد.

انصراف از نظر