گروه محصولات

عنوان مقاله: مشتریان بانکداری الکترونیک چه انتظاراتی دارند ؟

گزيده مديريت 98

پژوهش گر: فاطمه جانفرسا

بارها اتفاق افتاده صبحی كه قصد رفتن به بانک و انجام عملیات بانکی را داريد، با اضطراب و نگرانی از خواب برخاسته‌اید. در این موارد آرزو مي‌کردید کاش می‌شد فرد دیگری این کار را انجام می‌داد تا از دست ماراتن بانکی خلاص می‌شدید. اما اغلب فعالیت‌های بانکی قابل واگذاری به دیگری نیست. بسياري از افرادی نیز ترجیح می‌دهند به دلیل امنیتی، خود کار بانکی‌شان را انجام دهند. همه این آرزوها و خواسته‌های به حق مشتریان در این فضای رقابتی، بانک‌ها را به سمت ارائه خدمات اینترنتی برده است. این روزها دیگر هیچ بانکی به این نمی‌اندیشد که خدمات اینترنتی را به سبد محصولاتش بیفزاید زیرا اگر تا به حال به آن نیندیشیده، اكنون مدت‌هاست از صحنه رقابتي حذف شده است.

 درواقع، هم‌اكنون صاحبان موسسات اعتباری و بانکی با توجه و تاکید به ارزش‌های مورد انتظار مشتریان اینترنتی در اندیشه آنند که چگونه خدمات بيش‌تر و بهتری را در اين زمينه ارائه دهند و گوی رقابت را از رقیبان خود بربایند و مشتریان راضی‌تر و البته وفادارتری داشته باشند.
انصراف از نظر