By Kimberly Whitler/ Eric Boyd/ Neil Morgan
نوشته: کیمبرلی ویتلر و اریک بوید و نایل مورگان
ترجمه: غزاله احمدزاده
شراکت قدرت
همزمان با افزایش اهمیت فناوری دیجیتال در بازاریابی، مرز میان شغل مدیر ارشد بازاریابی و مدیر ارشد اطلاعات در حال از بین رفتن است. گرچه در گذشته این مدیران ارشد تمایل داشتند دنیا را متمایز از یکدیگر ببینند، اکنون باید در یک سطح جدید در کنار هم کار کنند. همانطور که تجربه ریل اینترتینمنت گروپ نشان میدهد، تعیین اهداف عملکردی مشترک ابزاری مهم برای ایجاد جرقه همکاری موثر میان این دو گروه است.