گروه محصولات

عنوان مقاله: مزيت‏‏ هم بستگي

گزيده مديريت 109

By Paul Leinwand/ Cesare Mainard

نوشته: پل لينوارد و سزار مينوارد

ترجمه: محمد سردارنیا

آیا شرکتتان نظم لازم را براي تمركز بر قابلیت‌هایش دارد؟

بازده‌هاي پايدار و برتر متعلق به شرکت‌هايي است که بر مزيت‌هاي عملكردي خود تمركز مي‌كنند. حقیقت به همين سادگي است، هرچند دروني‌سازي آن‌ به‌طرز شگفتي دشوار است. در عمل، اندك شرکت‌هایي را مي‌توان یافت که تصميم‌گيري‌هاي عملياتي خود را در همه واحدهاي كسب‌وكاري و خطوط توليد بر «آن‌چه بهتر از دیگران انجام مي‌دهند» متمركز مي‌سازند. اندك‌‏ترند شرکت‌هايي که قابلیت‌های داخلي متمايزكننده خود را با جایگاه مناسب در بازار بيروني هم‌سو مي‌سازند. ما این‌گونه شرکت‌ها را «هم‌بسته» مي‌نامیم



[1]پل لينوارد، از شركاي بوز.اند.كامپاني رييس هيات‌مديره كسب‌وكار آمريكاي‌شمالي بوز.اند.كامپاني و يكي از اعضاي كميته مديريت آن است.است. سزار مينوارد،
انصراف از نظر