گروه محصولات

عنوان مقاله: نقد: مدیریت طناز

گزيده مديريت 156
By Alison Beard[1]
نوشته: آلیسون بیرد
ترجمه: رضا عظیمی‌ مروی

محل کار نیازمند صدای خنده است. بر اساس پژوهش موسساتی نظیر وارتون، ام.آی.تی و دانشکده کسب‌وکار لندن، هر لبخند یا خنده مزایای بسیاری برای کسب‌وکار به ارمغان می‌آورد. خندیدن تنش و ملالت را تسکین می‌دهد، تعامل و بهزیستی را افزایش می‌دهد و نه‌فقط خلاقیت و همکاری را تحریک می‌کند، بلکه دقت تحلیلی و استنباطی را بالا می‌برد.

با این حال، اریک تستیلین دانشچوی ام.بی.ای، به‌تازگی گزارش ویدیویی در وب‌سایت استنفورد ارائه کرده است، کار بزرگسالان را «برهوت خنده» نامیده است. بچه‌ها به‌طور متوسط، چهارصد بار در روز می‌خندند و افراد بالای ۳۵ سال تنها پانزده بار. مطالعه‌ای جدید از اطلاعات موسسه گالوپ برای ایالات‌متحده نشان می‌دهد که ما در روزهای کاری به‌مراتب کم‌تر از تعطیلات آخر هفته می‌خندیم. کار یک تلاش عاقلانه تلقی می‌شود.



[1]آلیسون بیرد، ویراستار ارشد هاروارد بیزنس ریویو است.
انصراف از نظر