یافته: برای اینکه کارمندان کاری را انجام دهند، مدیران باید حداقل دوبار از آنها بخواهند.
پژوهش: یک تیم به رهبری نیلی و لئوناردی، اساتید دانشگاه، سیزدهمدیر را در شش شرکتبرای مدت 250 ساعت تحت نظر گرفت. تمام تماسهای فرستاده و دریافت شده این مدیران ضبط میشد. این محققان کشف کردند هر یک از هر هفت تماس این مدیران کاملا تکراری و همان تماس قبلی در یک قالب فن جدید است. آنهاهمچنین مشاهده کردند مدیرانی که بهعمدتماسهایشان را تکرار میکنند، پروژههایشان را سریعتر و روانتر به پیش میبرند
چالش: اگر ما بهصورت شفاف ارتباط برقرار میکنیم آیا باز هم لازم است حرفمان را تکرار کنیم؟آیا این ناکارامدی نیست؟پروفسور نیلی و پرفسور لئوناردی از پژوهش خود دفاع میکنند.
[1]. سدال نیلی، استادیار واحد رفتار سازمانی در دانشکده کسبوکار هاروارد است. پل لئوناردی، استاد طراحی در دانشگاه نورثوسترن است.