گروه محصولات

عنوان مقاله: مخارج سیاسی شرکت‌ها بد است

گزیده مدیریت 228

 

Dorothy Lund/ Leo Strine Jr.

نوشته: دوروتی لاند و لئو استراین

ترجمه: علیرضا زارعی سودانی

شرکت‌ها با موشکافی فزاینده مخارج سیاسی‌شان روبه‌رو هستند، به‌ویژه هنگامی که ارزش‌های بیان‌شده‌شان در تناقض با تلاش‌های لابی‌گری‌شان به‌نظر برسد. گزارش سال ۲۰۲۰ مرکز پاسخگویی سیاسی به مثال‌های فراوانی شامل شرکت‌هایی اشاره دارد که به‌طور عمومی برابری نژادی را هواداری کرده‌اند، در حالی که به گروه‌ها و نامزدهایی کمک کرده‌اند که تبعیض نژادی را ترویج می‌دهند و نیز شرکت‌هایی که وانمود می‌کنند نگران تغییرات اقلیمی هستند، اما به گروه‌هایی کمک می‌کنند که برنامه انرژی پاک آژانس حفاظت از محیط‌زیست را به‌چالش می‌کشند. نویسندگان این مقاله بی‌نظیر می‌گویند، ‌شرکت‌ها باید مخارج سیاسی را به‌طور کامل متوقف کنند تا ریسک واکنش را کاهش دهند و مدیران را توانمند سازند تا توجه و منابع را روی اداره ‌شرکت متمرکز کنند. 

انصراف از نظر