ترجمه: عاطفه پاشازده
با وجود اینكه هاروارد بیزنس ریویو گرایشی ذاتی به مقالههای كسبوكاری دارد، ولی نمیتوان نقش چشمگیر كتاب در ارائه دیدگاههای كسبوكاری را نادیده گرفت. در حقیقت، در بعضی موارد، كتاب در مقایسه با ابزارهای دیگر (و حتی مقالات) در زمینه بررسی مطالب از جوانب مختلف و بیان داستانهای جامع بهتر عمل میكند. سالانه صدها كتاب با موضوعات كسبوكاری به دفتر مجله ارسال میشود. بعضی از این كتابها خوانده شده و از بعضی مقالهبرداری میشود. از تعدادی دیگر از آنها نیز به عنوان غذای فكر و اندیشه استفاده میشود. هاروارد بیزنس ریویو در سال 2001 به ده كتاب زیر توجه خاصی داشته است و به نظر میرسد این كتابها شایسته توجه خوانندگان مجله نیز باشند.