گروه محصولات

عنوان مقاله: كاستن از جابه‌جایی مدیر ارشد بازاریابی

گزيده مديريت 196
By Greg Welch
نوشته: گِرگ ولش
ترجمه: غزاله احمدزاده

نسخه یک مدیریاب
گِرگ ولش از شرکت اسپنسر استوارت پس از جایابی حدود پانصد مدیر ارشد بازاریابی در طول بیست سال گذشته، از این‌که چرا بسیاری از مدیران بازاریابی مدت زیادی در شغل خود دوام نمی‌آورند، ناامید شده است. او می‌گوید در اغلب موارد، فرایند استخدام به یک مسابقه محبوبیت تبدیل شده که از نامزدهای کاریزماتیک حمایت می‌کند. به جای آن، هر فرد نیاز دارد تا بر ویژگی‌های واقعی شغل و تعیین انتظارات قابل دستیابی تمرکز کند. برنامه‌های استراتژیک همیشگی، مدیران ارشد بازاریابی را از حرکت سریع و شروع کارامد باز می‌دارد.
انصراف از نظر