Pontus Siren/ Scott Anthony/ Utsav Bhatt
نوشته:پونتوس سیرن، اسکات آنتونی و آتساو بات
ترجمه: سارا مرآتی
مدیرانی که نشانههایی از چرخشهای بزرگ در بازار را حس میکنند با یک معضل روبهرو هستند: دسترسی به دادههایی خوب تا ذینفعان را متقاعد کنند شرکتشان نیاز به تغییر دارد. اما زمانی که دادههایی از روندهای ویرانساز در دسترس همگان قرار میگیرند، فرصتها از دست رفته یا کاملا از بین رفتهاند و ممکن است شرکتهای آنها در شرایط بسیار خطرناکی قرار گیرند.
رهبران چگونه میتوانند قبل از اینکه شواهد کاملا روشن باشند، اعتقاد به عمل ایجاد کنند؟ آنها میتوانند ابتدا «دادههای خصوصی» (از کارکنان، مشتریان و سیستمهای اختصاصی خود) را جمعآوری کنند که خطرات پیش روی شرکتها را روشن میسازد. سپس موقعیت شرکت را در مدل پارادوکس اطلاعات-عمل ترسیم کرده و با استفاده از آن و سایر چارچوبهای ویرانسازی، برای دادن اطلاعات در مباحثی که آستانه اثبات را پایین میآورند، استفاده کنند.