گروه محصولات

عنوان مقاله:  قبل از این‏که خیلی دیر شود، شرکت خود را متقاعد به تغییر کنید

گزیده مدیریت 228

Pontus Siren/ Scott Anthony/ Utsav Bhatt

نوشته:پونتوس سیرن، اسکات آنتونی و آتساو بات

ترجمه: سارا مرآتی ‏ ‏

مدیرانی که نشانه‌‏هایی از چرخش‌‏های بزرگ در بازار را حس می‏‌کنند با یک معضل روبه‌‏رو هستند: دسترسی به داده‏‌هایی خوب تا ذینفعان را متقاعد کنند شرکتشان نیاز به تغییر دارد. اما زمانی که داده‏‌هایی از روندهای ویرانساز در دسترس همگان قرار می‏گیرند، فرصت‌‏ها از دست رفته یا کاملا از بین رفته‏‌اند و ممکن است شرکت‌‏های آن‏ها در شرایط بسیار خطرناکی قرار گیرند.

رهبران چگونه می‏توانند قبل از این‏که شواهد کاملا روشن باشند، اعتقاد به عمل ایجاد کنند؟ آن‏ها می‏توانند ابتدا «داده‌‏های خصوصی» (از کارکنان، مشتریان و سیستم‏‌های اختصاصی خود) را جمع‏‌آوری کنند که خطرات پیش روی شرکت‏ها را روشن می‏‌سازد. سپس موقعیت شرکت‏ را در مدل پارادوکس اطلاعات-عمل ترسیم کرده و با استفاده از آن و سایر چارچوب‌‏های ویرانسازی، برای دادن اطلاعات در مباحثی که آستانه اثبات را پایین می‏‌آورند، استفاده کنند.

انصراف از نظر