گروه محصولات

عنوان مقاله: فرصت های نوآوری در میان ناپيوستگي‌ها

گزيده مديريت 194

 نوشته: راشین ابراهیمی


درک شرایط کنونی و پیش‌بینی اوضاع آینده در زمینه نوآوری نيازمند بازانديشي در روشی است که افراد محیط خود را ارزیابی و تجزیه‏و‏تحلیل می¬کنند. یافتن ایده‌های جدید در شرایط اشباع و تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها در صورتی مي‌‌توانند عملی شوند که سازمان اطلاعاتی قابل اتكا، دقيق و همه‌جانبه برای تصمیم‌گیری و تعیین خط‌مشی در اختیار داشته باشد. ادعا مي‌شودكه بيش‏ترين فرصت نوآوري در ميان ناپيوستگي‌ها و جاهايي قرار دارد كه علوم موجود نتوانسته‌اند به آن بپردازند. بنابراين با ایجاد پل ارتباطی بین متخصصان و احاطه نظر به امور مي‌توان فرصت نوآوري را خلق كرد.

انصراف از نظر