By Leslie Perlow/ Jessica Porter
نوشته: لسلي پيرلو و جسيكا پورتر
ترجمه: دكتر مريم شريفيان ثاني
کارکنان خدمات حرفهای معتقدند اخلاق کاری در دسترسبودن شبانهروزي و بيوقفه، برای کسب موفقیت، حياتي است. به این ترتیب، بیش از شصت ساعت در هفته کار میکنند و برده موبایلهای بلکبری خود هستند. این کار موجب چرخهاي معیوب میشود: پاسخگويي، نیاز به پاسخگويي بیشتر را موجب میشود. وقتی کارکنان همیشه «آمادهبهخدمت» هستند، پاسخگويي با شیوه کار آنها عجین میشود، توقع مشتریان و شرکا ميشود و حتا در معیارهای ارزيابي عملکرد وارد میشود. سعي نميشود دقیقا بررسی شود آیا بهراستي این کار به پاسخگويي شبانهروزي و بيوقفه نیاز دارد یا نه. برعکس، افراد فقط سختتر و بیشتر کار میکنند، بدون توجه به اینکه میتوانند بهتر کار کنند.