گروه محصولات

عنوان مقاله: شرکت شما چه‌‏قدر در تغییر موفق است؟

David Michels/ Kevin Murphy

دیوید مایکلز و کیوین مورفی

‏ دکتر یحیی یحیایی

مدیران در سراسر دنیا، همچنان که با عرصه کسب‌‏و‏کار که به‏‌طور دائم، سریع و غیرقابل‌‏پیش‌‏بینی در حال تغییر است، سروکله می‌‏زنند با پرسش‏‌های زیادی در مورد تغییر مواجه هستند: چه‌‏قدر؟ با چه سرعتی؟ چه‌‏قدر پایدار؟ و برخی اوقات فقط: چگونه؟

آن‏ها نمی‏‌توانند امیدوار به دادن پاسخ به این پرسش‏‌ها باشند مگر ظرفیت تغییر شرکت‌‏های خود را بشناسند. اما ابزارهای مناسبی برای اندازه‌‏گیری قدرت تغییر در اختیار نداشته‏‌اند. برای حل این مساله، مایکلز و مورفی (دو همکار در شرکت بِین) روشی برای اندازه‌‏گیری نظام‏‌مند چیزی که خود «قدرت تغییر» می‏‌نامند، ابداع کردند. در این مقاله آن‏ها چگونگی طراحی این سیستم را توضیح می‏‌دهند و نه عامل اصلی را شرح می‏‌دهند که اعتقاد دارند قدرت تغییر یک شرکت را مشخص می‏‌کنند، و با ارائه داده‏‌هایی نشان می‏‌دهند شرکت‏‌هایی که در قدرت تغییر رتبه بالایی دارند، به‌‏طور چشمگیری عملکرد مالی بهتر و کارکنان راضی‌‏تری دارند

انصراف از نظر