گروه محصولات

عنوان مقاله: نوآوری و خلاقیت: سه كارراهه متفاوت برای نوآوران

گزيده مديريت 103

By Gina Colarelli O’Connor/ Andrew Corbett/ Ron Pierantozzi

نوشته: جینا كولارلی اوكانر، اندرو كوربت و ران پیران توزی

ترجمه: دكتر اسماعیل مردانی گیوی

شركت‌های بزرگ در حرف خواستار نوآوری هستند، اما استعدادهای خود را به‌درستی مدیریت نمی‌كنند. انتظار از نوآوران برای رشد توام با پروژه‌های خود از مرحله كشف تا شكل‌گیری و شتاب، آن‌ها را در مسیر شكست قرار می‌دهد. برخی افراد در یكی از این مراحل و نه در تمام مراحل سه‌گانه نسبت به دیگران برتری دارند. شركت‌ها اگر اجازه دهند نوآوران به توسعه كارراهه‌ای بپردازند كه با توانمندهایشان سازگارتر است، می‌توانند واحد نوآوری پایدار به‌وجود آورند.

انصراف از نظر