گروه محصولات

عنوان مقاله: سه برابر كردن نرخ موفقيت نوآوري

گزيده مديريت 121
By Bruce Brown/ Scott Anthony

نوشته: بروس براون و اسكات آنتونی

ترجمه: عاطفه پاشازاده

نگاهي به نوآوري در توليد

نگاهي به درون موتور جديد رشد اين شركت

در سال 2000، چشم‌انداز تايد محصول پراكتراندگمبل (كه بزرگ‌ترين نام[2] آن در زمينه محصولات شوينده خانگي) چندان نويدبخش به‌نظر نمي‌رسيد. اين شوينده بيش از پنجاه سال در بازار حضور داشت و هنوز بازارهاي اصلي را تحت سيطره خود داشت. اما ديگر رشد آن زياد نبود و نمي‌توانست نيازهاي پي.اند.جي را پوشش دهد. يك دهه بعد، درآمد تايد دوبرابر شد و فروش سالیانه بخش را از دوازده‌ميليارد دلار به كم‌وبيش 25‌ميليارد دلار رساند. اين نام در حال رخنه به بازارهاي نوظهور است و لوگوي آن‌كه شبيه سيبل تیراندازی است، روي طيفي از محصولات جديد و حتا كسب‌وكارهاي ديگر از نرم‌كننده‌هاي آني لباس گرفته تا خشك‌شوينده‌ها نقش مي‌بندد.



[1]. بروس براون، مدیرارشد فناوری پراکتر.اند.گمبل است. اسکات آنتونی، مدیرعامل شرکت اینوسایت است.

[2]. brand
انصراف از نظر