گروه محصولات

عنوان مقاله: دیدگاه: سالگردها نباید هدر داده شوند

گزيده مديريت 138

By Judith Rodin

نوشته: جودیت رودان

ترجمه: مینا قدمی

اگرسازمان شمادرحال برگزاری یک سالگردبزرگ باشد، نباید از بزرگداشت آن رویداد غفلت کند. اما در جایگاه رهبـر سازمان كه تمركز‏ بی‏وقفـه بر آینده‌سازي داريد، آيا در عمل وقت كافي براي تفکر درباره گذشته داريد. این سوال به‌صراحت در زمان انتصاب به سمت فعلی از من پرسیده شد. بنیاد راکفلر سال آینده صدساله می‏شود، اما پیش‌تر و در سال 2005، هیات‌امنا بر اقدامات برگزاري صدمين سالگرد تاسيس بنیاد شده و مجاب بودند که باید تاملي عمیق در این راستا داشته باشند.

حالا پس از هفت سال رياست، من چند فكر برای به‌اشتراک‌گذاشتن با کسانی دارم که سازمان‏های آن‏ها هم ممکن است بخواهند رویدادهای مهم خود را جشن بگیرند. اكنون مي‌دانم سالگرد، فرصتی است که نباید هدر داده شود.  افتخار و وحدت حاصل از آن، فرصتي ایده‏آل است تا از کارکنان خواسته شود باهم درباره ارزشمندی شغل خود و چگونگی ارتقای آن فکر کنند



[1]جودیت رودان، مدیرعامل بنیاد راکفلر از سال 2005 و پیش از آن رییس دانشگاه پنسیلوانیا و نخستین رییس دائمی زن یک دانشگاه گروه دانشگاه‌های برتر آمریکاست.

انصراف از نظر