گروه محصولات

عنوان مقاله: ایده بان: زمان اجتماعي شدن سرمايه­ گذاران

گزيده مديريت 109
By David Teten/ Chris Farmer 

نوشته: ديويد تيتين و كريس فارمر

ترجمه: ميرجواد سيد حسينی و مريم اسماعيلی

سرمايه‌گذاران مخاطره‌جو و سرمايه‌گذاران شركت‌هاي سهامي خاص، هميشه به دنبال شكار نشانه‌هايي از موفقيت شركت‌ها هستند. به‌طور‏ سنتي، آن‌ها‏ بر اين باورند كه داشتن دانش انحصاري درباره نشانه‌ها لازمه موفقيت است. استدلال آن‌ها‏ اين است: هرچه اطلاعات گسترده‌تر و ‏ پراكنده‌تر شود، ارزش براي سرمايه‌گذاران كم‌تر‏ مي‌شود، زيرا با افزايش ورود پيشنهاددهندگان جديد به بازي، قيمت‌ها افزايش مي‌يابند.


[1] . ديويد تيتين مديرعامل مشاوران تيتين (يك بانك سرمايه­گذاري متخصص در تامين منابع براي سرمايه‌گذاري‌هاي جديد) است. کريس فارمر، شريك مديريتي ايگنيشن‌سرچ‌پارتنر (موسسه جست‌وجوي پروژه‌هاي پرمخاطره تركيبي) است. براي اطلاعات بيش‌تر درباره‏ يافته‌هاي اين تحقيق به سايت www.teten.com/deals مراجعه کنيد.
انصراف از نظر