گروه محصولات

عنوان مقاله: روبات‌‌‌ها به ما بیش‌‌‌تر‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نیاز دارند تا ما به آن‌‌‌ها

گزیده مدیریت 229

 James Wilson/ Paul Daugherty

نوشته: جیمز ویلسون و پل داگرتی

ترجمه: اسدالله ابویسانی

 تحقیقات نشان می‌‌‌دهند شرکت‌‌‌هایی که برای استفاده از قدرت همکاری انسان و ماشین در فناوری‌‌‌های دیجیتال سرمایه‌‌‌گذاری هنگفتی می‌‌‌کنند، به‌‌‌طور چشمگیری نتایج مورد نظرشان را بهبود می‌‌‌بخشند. اما این امر نیاز به ابداع و مدیریت نوآوری‌‌‌ها توسط افراد دارد و نویسندگان مقاله متقاعد شده‌‌‌اند موفقیت در آینده به رویکرد انسان‌‌‌محور به هوش مصنوعی بستگی دارد.

 در این مقاله آن‌‌‌ها چارچوب آیدیاز را ارائه می‌‌‌دهند که طبق آن لازم است به پنج عنصر عرصه فناوری در حال ظهور توجه شود: هوش، داده، تخصص، ساختار و استراتژی. نویسندگان، هر یک از این موارد را به‌‌‌نوبه‌‌‌خود مورد بحث قرار می‌‌‌دهند و بررسی که چگونه شرکت‌‌‌هایی مانند مک‌‌‌دونالد، اتسی و خواربارفروش برخط اوکادو فرآیندها و برنامه‌‌‌های کاربردی هوش مصنوعی انسان‌‌‌محور را برای تبدیل‌‌‌شدن به بازیگران پیشرو در صنایع خود پیاده‌‌‌سازی کرده‌‌‌اند.

اگر مشتاقید کسب‌‌‌و‌‌‌کار خود را متحول کنید، چارچوب آیدیاز می‌‌‌تواند به شما کمک کند نقشه راهی برای نوآوری‌‌‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کنید.

انصراف از نظر