گروه محصولات

عنوان مقاله: رهبری در دنیای نو : چگونه نسل های اول و سوم می توانند برنامه شرکت شما را تغییر دهند

گزيده مديريت 99

By Sylvia Ann Hewlett/ Laura Sherbin/ Karen Sumberg

نوشته: سيلويا آن هيولت و لورا شربين و كارن سومبرگ

ترجمه: دكتر مريم شريفيان ثاني

وقتی بحث از ‌ترجیحات محل کار به‌میان می‌آید، کارکنان نسل سوم شباهت زیادی به نسل اولی‌ها (نسل دوران افزایش شدید جمعیت) دارند. به دلیل آن‌که اکنون این دو گروه پرجمعیت در محل کار کنار هم هستند، ارزش‌های مشترک آن‌ها برای شرکت‌‌هایی که استخدام‌شان می‌کنند، اهمیت قابل‌توجهی خواهد داشت.

 نویسندگان مقاله از «مرکز سیاست کار- زندگی» دو بررسی گسترده انجام داده‌اند که این ارزش‌ها را آشکار می‌سازد. نسل‌ سومی‌‌ها و اولی‌ها مشتاق داشتن سهمی ‌در تغییر اجتماعی مثبت هستند و در جست‌وجوی مکان‌های کاری هستند که بتوانند در آن‌جا از عهده این کار برآیند. آن‌ها انتظار انعطاف‌پذیری و گزینه کارکردن از راه دور را دارند، اما خواستار ایجاد روابط عمیق با همکاران خود نیز هستند. آن‌ها به وفاداری به کارفرما باور دارند، اما خواهان آغاز سفرهای پرماجرای یادگیری هستند. شرکت‌های نوآور با طراحی بسته‌های پاداش به شکلی که به سود هر دو نسل کارکنان (و کارفرمایان آن‌ها) است، به این نیاز پاسخ می‌دهند.
انصراف از نظر