By Melanie Whelan
نوشته: ملانی ولان
ترجمه: شیواسادات قاسمی
رشد پایدار در صنعتی زودگذر
ولان پس از اینکه از دوستانش شنید سولسایکل بهعنوان نخستین باشگاه، بسیار متفاوت از سایر باشگاههای دوچرخهسواری است، تصمیم گرفت امتحانش کند. همان یک دیدار برای او تجربه حسی کامل، مربی کاریزما و اشتیاق انجمن مشتریان را بههمراه داشت. چند سال بعد، او به شرکت پیوست و اکنون 74 باشگاه را اداره میکند.
سولسایکل خودش را یک باشگاه تناسباندام نمیبیند، بلکه در اقتصاد تجربی کلانتری ایفای نقش میکند. به همین دلیل است که نسبت به استخدام و آموزش مربیان رویکرد متفاوتی دارد، با این هدف که مربیانی الهامبخش تربیت کند که دوچرخهسواران را همانطور که روی دوچرخههایشان توانمند میکنند، در زندگیشان هم توانمند سازند. شارژ ماهیانه برای حق عضویت ندارد، اما هزینه هر کلاس سی تا 35 دلار است و دوچرخهسواران باید از قبل دوچرخهها را رزرو کنند. بر اساس این نظریه، مدل پرداخت هر کلاس، منجر به انرژی و تعهد بیشتر میشود. انتخاب محل برای احداث یک باشگاه جدید، شامل تحقیق برای درک سبک زندگی آینده مشتریان است. تسهیلاتی مانند شارژرهای آیفون در رختکنها، طراحی باشگاه را ارتقا بخشیده است. نسل جدید دوچرخهها در سال 2017 میآیند و خط تولید پوشاک شرکت در حال گسترش است. ولان مینویسد، از آنجا که سولسایکل در بطن خود دوستی و اجتماع را دارد، شناسه پایداری خواهد ماند.