گروه محصولات

عنوان مقاله: راهنمايی گام‌به‌گام براي انجام آزمایش‌هاي هوشمندانه کسب‌وکاري

گزيده مديريت 118

آزمودن واکنش مشتری‌ها در قبال تغییر می‌تواند برای هر شرکتی سودآور باشد. چگونگی آن را در این‌جا خواهیم دید.

By Eric Anderson/ Duncan Simster

نوشته: اریک اندرسن و دانکن سیمستر

ترجمه: آيدين ميربها

قدرتعلم تحلیل در تصمیم‌گیری کاملا ثابت شده، اما شرکت‌های معدودی توانایی لازم را برای اجرای موفق یک برنامه تحلیل پیچیده دارند. اکثر شرکت‌ها از طریق یادگیری و انجام کاری ساده‌تر به نتایج ارزشمندتری دست پیدا می‌‌کنند: انجام آزمایش‌هاي پايه در حوزه کسب‌وکار.

مدیران باید برای استفاده مستمر از تکنیک‌های اصلی‌ تحقیق که دانشمندان و محققان‌ به‌کار می‌گیرند مهارت يابند.آن‌ها به‌ویژه باید از روش «آزمون و یادگیری» استقبال کنند: در قبال یک گروه از مشتری‌ها‌ رویکرد خاصی‌ را در پیش گرفته و با گروه دیگر رویکردیکاملا متفاوت داشته باشند (یا اصلا کاری به آن‌ها نداشته باشند) و در پایان نتایج حاصل را مقایسه کنند. حتا بازخورد تعداد کمی ‌از این آزمایش‌ها نیز می‌‌تواند منجر به افزایش سریع و چشمگیر در سودآوری شود.

نویسندگان مقاله، راهنمایي گام‌به‌گام براي اجرای آزمایش‌هاي هوشمندانه در حوزه کسب‌وکار فراهم آورده‌اند. آن‌ها به موانع رسیدن به موفقیت در سازمان پرداخته و هفت قانون برای غلبه بر این موانع معرفی‌ می‌‌کنند.

انصراف از نظر