گروه محصولات

عنوان مقاله: دنیای کسب‌وکار به سبک قرن شانزدهم

گزيده مديريت 167

ترجمه: مینا قدمی

در قرن پانزدهم اروپای شمالی با مراکز کسب‏وکار رو به رشدی مشخص شده بود که در حال رسیدن به اوج موفقیت تجاری بودند. جاست امان، هنرمند سوییسی که در نورمبرگ کار می‏کرد، ظهور مرکزیت کسب‌وکار را در قاره اروپا در کتاب «تمثیل تجارت»[2] در سال 1585 مستندسازی کرد. حکاکی‏ها به اندازه 30 تا 46 اینچ متعلق به تصاویر مربوط به اقتصاد بازرگانی است که نشاندهنده تنوع عواملی است که می‏تواند موفقیت یا شکست را برای یک کسب‌وکار به همراه داشته باشد.



[1]. مینا قدمی ، دانشجوی دکترای مدیریت برنامه‌ریزی فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و کارشناس آموزشی بانک آینده است.

[2] Allegory of Trade

انصراف از نظر