گروه محصولات

عنوان مقاله: نگاه ویژه به اقتصاد وفاداری: در گذر زمان، بازار این اطلاعات را خواهد خواست

گزيده مديريت 217

ترجمه: آرش غفاری
ونگارد، شرکت سرمایه‏ گذاری مشترکی که به‏ خاطر صندوق ‏های شاخص کم‏ هزینه ‏اش معروف است، اغلب در فهرست سازمان‏ هایی که وفادارترین مشتریان را دارند قرار می‏ گیرد و این تصادفی نیست. در دوران مدیرعاملی خود از سال 1996 تا سال 2008، جک برنن بر چیزی که به آن چرخه مثبت جذب مشتریان وفاداری می‏ گوید تاکید داشت، مشتریانی که با شرکت می ‏مانند و تبلیغ شفاهی خود مشتریان جدیدی را هم جذب می ‏کنند. اکنون، رییس ونگارد یک صدای مطرح در افشای اطلاعات شرکتی است. برنن در گفت‏وگو با اچ.‏بی‏.آر در مورد این‏که چرا شرکت‏ ها باید بخواهند به سرمایه‏ گذاران در مورد مشتریانشان بیش‏تر بگویند و چه‏ قدر طول می‏ کشد ملزم به این‏کار شوند، صحبت می‏ کند.

انصراف از نظر