ترجمه: آرش غفاری
ونگارد، شرکت سرمایه گذاری مشترکی که به خاطر صندوق های شاخص کم هزینه اش معروف است، اغلب در فهرست سازمان هایی که وفادارترین مشتریان را دارند قرار می گیرد و این تصادفی نیست. در دوران مدیرعاملی خود از سال 1996 تا سال 2008، جک برنن بر چیزی که به آن چرخه مثبت جذب مشتریان وفاداری می گوید تاکید داشت، مشتریانی که با شرکت می مانند و تبلیغ شفاهی خود مشتریان جدیدی را هم جذب می کنند. اکنون، رییس ونگارد یک صدای مطرح در افشای اطلاعات شرکتی است. برنن در گفتوگو با اچ.بی.آر در مورد اینکه چرا شرکت ها باید بخواهند به سرمایه گذاران در مورد مشتریانشان بیشتر بگویند و چه قدر طول می کشد ملزم به اینکار شوند، صحبت می کند.