گروه محصولات

عنوان مقاله: اندیشه های نو: در تجارت الکترونیک : از آن دست که بدهید از همان دست می گیرید

گزيده مديريت 83

By Andreas B. Eisingerich/ Tobias Kretschmer

نوشته: اندریس آیسینگریچ و توبیاس کرچمر

ترجمه: لیلا غفاری

رشد فروش برخط، بسیاری از رهبران کسب وکار را ناامید كرده، چرا كه مصرف کنندگان اینترنتی را بی وفا و بی‌علاقه به خرج‌کردن می‌بینند. اما علت این است که مدیران از آن‌چه مشتریان بیش‌ترین ارزش را برایش قایل می‌شوند (یعنی مشاركت) بهره نمی‌گیرند.
تحقیقات ما نشان می دهند خریداران برخط خودرو علاوه بر اطلاعات خودرو ، خواهان اطلاعاتی در رابطه با سفر، ورزش، پوشاک و مسائل مالی هم هستند. هم‌چنین، خریداران برخط پوشاک گران‌قیمت، نوعاً خواهان اطلاعاتی درباره هنر یا حتی کسب‌وکار هستند.

انصراف از نظر