گروه محصولات

عنوان مقاله: نقد: در برابر زمان

گزيده مديريت 206

بررسی جدیدترین توصیه‌های مدیریت زمان.
By Gretchen Gavett

نوشته: گرچن گاوت
ترجمه مژگان کمپانی

جان دوئر
رییس کلاینرپرکینز و نویسنده کتاب «آن‏چه را که اهمیت دارد، اندازه‏گیری کنید»
آن‏چه مطالعه می‌کنم ...
کتاب‌ها دوستان من هستند. کتاب‌های مورد علاقه من شامل موارد زیر هستند: «یک حقیقت آزاردهنده» از ال گور؛ «بله، و» از شرکت سکند سیتی؛ «دهه سرنوشت‌ساز» از مگ جِی در مورد اهمیت دهه بیست زندگی؛ کتابی از اندی گرو با نام «مدیریت خروجی بالا»؛ و کتاب ‏«هارولد و مداد شمعی بنفش،» به‏دلیل آن‌که شخصیت اصلی آن به‌راستی یک کارآفرین است. به‌تازگی، کتاب تام فریدمان با نام «ممنون که دیر کردی» و «یک بیماری آمریکایی» از الیزابت روزنتال را مطالعه کرده‌ام.
من مشترک بسیاری از مجلات (ساینس، نیچر، اچ.بی.آر، ام.آی.تی ‏تکنولوژی ریویو، تایم، فورچون، مک‌ورلد/ مک‌یوزر، آتلانتیک و رانرزورلد) و روزنامه‌های (نیویورک‌تایمز، وال‌استریت‏ژورنال، فایننشال‌تایمز، یو.اس.ای.تودی و روزنامه‌هایی در منطقه خلیج سان‌فرانسیسکو) هستم. من واشنگتن‌پست را به‌صورت برخط مطالعه ‌می‌کنم، زیرا نمی‌توانم نسخه چاپی آن را در سیلیکن‌ولی دریافت کنم و آکسیوس و پولیتیکو و فلیپ‌بورد، اخبار اپل و اخبار گوگل را بررسی ‌می‌کنم. می‌توانم بگویم که اعتیاد سالمی‌ به اخبار دارم.
آن‌چه تماشا ‌می‌کنم...
من زمانی را به برنامه‌های جذاب تدتاک و ساندی‌مورنینگ شامل برنامه‌های ملاقات با مطبوعات، این هفته، برنامه خبری رویارویی با ملت و فرید زکریا در سی.ان.ان اختصاص ‌می‌دهم. من ‌می‌خواهم از اتفاقات و رخدادها آگاه شوم. به سریال‌های درام مانند بازمانده برگزیده نیز علاقه دارم. این روشی برای آرامش یافتن است.

انصراف از نظر