گروه محصولات

عنوان مقاله: درنگ: نامطلوب ، اما اجتناب پذير

گزيده مديريت 49

By  Don Moyer

ترجمه: الهام خرازي

والدین می­خواهند فرزندانشان ویژه باشند، شرکت‌ها هم می­خواهند محصولاتشان برتر باشند. وقتی می­توانید اساس رقابت را بر قدرت، سرعت، دقت، دلپذیری، شكوه و ناب‌بودن استوار سازید، رقابت مبتنی بر قیمت دیگر چه معنایی دارد؟ تئودور لوویت در اثر برجسته سال 1983 خود، «رویای بازاریابی» می‌گوید: «همه، از تولیدکننده تا فروشنده، واسطه، نماینده و تاجر، درگیر تلاشی پیوسته در متمایزسازی محصولات خود از دیگران هستند

انصراف از نظر