گروه محصولات

عنوان مقاله: درنگ : لیز مثل ماهی

گزيده مديريت 55

By Don Moyer

نوشته: دون موير

ترجمه: سارا لطيفی

رابرت فراست می‌گوید: «چیزهایی هستند که حصارگریزند.» ولی رهبران شرکت‌ها عاشق حصارها هستند, به‌ویژه آن‌هایی را دوست می‌دارند که از محصولات دردانه‌شان و از ایده‌های کسب‌وکاریشان در برابر رقبای چشم‌ناپاک محافظت می‌کنند. با این وجود, اصطلاح «مانع ورود»، در اثربخشی چنین حصارهایی گزافه می‌نماید. اگر بازاری به‌اندازه کافی دل‌فریب باشد, به‌جز ایجاد دست‌اندازی برای آهسته‌کردن هجوم, کار دیگری از دست شرکت‌ها برنمی‌آید.

انصراف از نظر