By don Moyer
ترجمه: راحله چلبی
بعضی چیزها مثل چاقوهای ارتشی سوئیسی، فیلسوفان و اینترنت همواره كاربردهای چندگانه داشتهاند. اما خیلی چیزهای دیگر چنین نیستند و دستكاری زیاد باعث از دست دادن هویت و كاركردشان میشود.
نامهای تجاری را در نظر گیرید. اگر یك نامتجاری خوب داشته باشید، وسوسه میشوید از آن برای رشد بهرهبرداری كنید. میتوانید به بازار جدیدی وارد شوید وكاری كنید مشتریان علاقه بیشتری به شما بیابندیا به هرجایی كه رقبای بالقوه حضور دارند سرك بكشید. اما در اشتیاق شما برای فروش، خود نامتجاری تضعیف شده و پیامش شفافیت خود را از دست میدهد. در این فاصله، شما هم منابع را از نوآوری كه موجد رشد درازمدت است، منحرف میكنید.