گروه محصولات

عنوان مقاله: ایده بان: درس‌هایی از نقاله سوشی

گزيده مديريت 197

ترجمه: کمیل رودی
صنعت مد به‌طور سنتی دو بار در سال با فروش یک‌باره کالاهای قبلی، پوشاک جدیدی را معرفی می‌کند (بهار/تابستان و پاییز/زمستان). اما در طول دهه گذشته، الگوی جدید با نام «مد سریع» به رهبری زارا و اچ.اند.ام. ایجاد شد و با گردش بسیار سریع‌تر کالای و ایجاد فوریت در خرید، سودآور بوده است. سایت‌های «حراج ناگهانی»  مانند رولالا. به‌گونه‌ای مشابه عمل می‌کنند. در مطالعه‌ای جدید، پژوهشگران چگونگی و زمان این‌که شرکت‌ها می‌توانند از راهبرد «مرتب‌سازی پیاپی» بهره ببرند را بررسی کردند که بر اساس آن کالاها به جای این‌که یک‌باره در طبقات قرار گیرند، در طول زمان اضافه می‌شوند.

انصراف از نظر