By Shvetank Shah/ Andrew Horne/ Jaime Capella
نوشته: شوتانک شاه و اندرو هورن و جیم کاپلا
ترجمه: علی قدس
کسبوکارهای جهانی وارد عصر جدیدی از تصمیمگیری شدهاند. توانایی گردآوری، ذخیرهسازی، دسترسی و تحلیل دادهها در دهه اخیر بهصورت تصاعدی رشد کرده و امروزه شرکتها دهها میلیون دلار صرف مدیریت اطلاعات حاصل از تامینکنندگان و مشتریان میکنند.
[1]. شوتانک شاه، هدایتکننده اقدام «فناوری اطلاعات» در «هیاتعامل سازمانی» است و اندرو هورن و جیم کاپلا، مدیرانکل آن موسسه هستند.