By Jocelyn Davis/ Tom Atkinson
نوشته: جاسیلین ديويس و تام اتکینسون
ترجمه: مهدی زارع
اما در عوض بهنظر میرسد باید سرعت خود را کاهش دهند. مطالعهای که (با همكاري «واحد هوشمندی اقتصادي») روی 343 کسبوکار انجام دادیم، نشان داد شرکتهایی که ابتکارها را پذیرفته و هي تغییر را دنبال کرده و سعی کردهاند مزیتی پیدا کنند، نسبت به شرکتهایی که مکث کرده و بررسی کردهاند آیا در مسیر درست هستند، فروش و سود عملیاتی کمتری داشتهاند. علاوه بر این، شرکتهایی که «سرعت خود را برای افزايش سرعت بیشتر کاهش دادهاند»، فروش و سودآوري خود را بهبود بخشیده و بهطور متوسط در یک دوره سهساله، چهل درصد فروش بیشتر و 52 درصد سود عملیاتی بالاتر کسب کردهاند