نویسنده، گروه مشاوره بوستون را برای پیوستن به اوزون ترک کرد، چرا که یکبار تجربه کارآفرینی داشت و برای هیجانات آن دلتنگ بود. ولی دلیل اصلی آن بود که پتانسیل اوزون برای تبدیلشدن به آمازون روسیه را دریافته بود. نرخ آنلاین بودن روسها بهطرز چشمگیری رشد داشته و اگر اوزون میتوانست دریابد چگونه کالاها را در یک تجارت الکترونیک با وجود سیستمهای توزیع نامطمئن حمل کند، رشد آن تضمین شده بود.
موفقیت این شرکت در تجارت الکترونیک وابسته به لجستیک و حمایت از مشتری بود. اوزون باید مشتریان را ترغیب میکرد اگر کالایشان را بهصورت آنلاین سفارش دهند (به جای اینکه در فروشگاهها جستوجو کنند) آن را سریعتر و مطمئنتر دریافت میکنند. این کار نیازمند شیوهای مطمئن برای دریافت و پردازش نقدینگی پرداخت مشتریان روس بود و باید میتوانست به مشتریان ارتباط رودررو ارائه کرده و اطلاعات آنها در مورد خریدهایشان و تمایلاتشان را دریافت دارد. این داستانی است که نشان میدهد چگونه گاوت و گروهش توانستند بر این چالشها فایق آیند.