یافته: زمانی که خبرگان برعدم قطعیت عقایدخودتاکیدمیکنند، مردم بیشترآنها را باور میکنند.
پژوهش: زاکاری تورمالا از دانشکده کسبوکاراستانفورد از افراد مورد مطالعه خواست نقدی را درباره یک رستوران جدید بخوانند که به آن از پنج ستاره،چهار ستاره داده بود. نیمیازافراد، نقدی از یک منتقد حرفهای دریافت کردند ونیمی دیگر، نقدی از یک منتقد آماتور.نیمی از هر گروه، نقدی را دیدند که بسیار قاطع بود و نیمی دیگر، نقدی را دریافت کردند که قاطع نبود. سپس از شرکتکنندگان خواسته شد برداشت خود را از کیفیت رستوران بیان کنند.در حالی که یک آماتورمطمئن باعث شد شرکتکنندگان امتیاز بهتری به رستوران نسبت به نقد منتقد نامطمئن بدهند،خبرهای که کمترقطعیت داشت از خبرهای که مطمئن بود،باعث امتیازدهی بالاتری شد.
چالش: آیا افرادازاعتمادبه اطمینان خبرگان پرهیزمیکنند؟ پروفسور تورمالا از پژوهش خود دفاع میکند.