گروه محصولات

عنوان مقاله: حقایقی درباره دفاتر کار باز

گزيده مديريت 215
By Ethan Bernstein/ Ben Waber
نوشته: ایتان برنستاین و بن ویبر
ترجمه: هما رباب‏ اسمعیلی
هرگز همکاری برای کارکنان این‏قدر ساده نبوده است (یا این‏طور به‏ نظر می‏ آید). دفاتر کاری باز، استفاده از پیامک و جلسه‏ های مجازی، روی کاغذ حضور افراد را در دسترس ‏تر و مشهودتر می‏کنند. شواهد نشان می‏دهند همزمان با گسترش ساختارهای فیزیکی و تکنولوژیک برای همکاری جامع و فراگیر، این ساختارها باعث کم‏تر شدن تعامل (یا تعامل‏ های معنادار) و نه بیش‏تر شدن آن‏ها شده‏ اند. این اتفاق به این دلیل می‏ افتد که افراد، نه شرکت‏ ها، تصمیم می‏گیرند چه زمانی و چگونه با دیگران مشارکت کنند. آن‏ها در راندن دیگران از خود و درک نشانه‏هایی مبنی بر ترجیح همکارانشان به تنها بودن، مهارت پیدا می‏کنند. بسیاری از شرکت‏ها، درکی از نحوه رسیدن به نوع همکاری که می‏خواهند ندارند.
نویسندگان مقاله برای رسیدن به این درک، رهکردهایی ارائه می‏دهند. شرکت‏ها می‏توانند از تکنولوژی‏های نوین، مانند حسگرهایی که حرکت افراد را ردیابی می‏کنند یا نرم‏افزاری که ردپای اطلاعات دیجیتال‏شان را جمع‏ آوری می‏کند جهت فهم بهتر این‏که چگونه افراد در گروه‏های معینی باهم تعامل می‏کنند استفاده کنند. سپس می‏توانند آزمایش‏هایی موشکافانه برای یافتن نحوه رسیدن به انواع مطلوب تعاملات اجرا کنند: تلاش در امتحان‏ کردن انواع طرح‏های دفتر کار، پیاده‏ سازی آزمایشی طرح موردنظر در یک طبقه پیش از انجام کلی آن و بررسی تاثیر تغییرات کوچک. این رویکرد کمک می‏کند کارکنان را مجهز به فضاها و فناوری‏هایی کنند که به بهترین وجه نیازهایشان را فراهم می‏کنند.
انصراف از نظر