نوشته کالین فیشر، ترزا امابایل و جولیانا پیلیمر
ترجمه سارا مرآتی
تحقیقات گسترده نشان میدهند وقتی کارکنان از پشتیبانی مدیریتی برخوردار میشوند، نسبت به زمانهایی که به حال خود رها میشوند، عملکرد بهتری دارند، اما کمکهای غیرضروری یا ناخواسته میتوانند باعث از دست رفتن روحیه شده و ضدبهرهوری باشند. بنابراین چگونه میتوان به طور سازنده مداخله کرد؟ نویسندگان سه آموزه کلیدی را که طی ده سال مطالعه آموختهاند، به اشتراک میگذارند: 1) فقط زمانی وارد عمل شوید که افراد درگیر کاری چالشی و آماده پذیرش کمک باشند. 2) روشن کنید نقش شما کمککردن است، نه تصاحب پروژه یا قضاوت کسی. 3) وزن درگیری خود را با نیازهای کارکنان هماهنگ کنید و مشخص سازید آیا نیاز به راهنمایی فشرده در کوتاهمدت است یا پاکسازی گاهبهگاه مسیر برای یک دوره طولانی. این استراتژیها بهویژه برای کمک به تیمهایی که از نظر فیزیکی از هم جدا هستند (وضعیت جاری اکثریت تیمها در همهگیری کنونی) بسیار ارزشمند است.