گروه محصولات

عنوان مقاله : تغییر یک مدل کسب‌و‌کاری صدساله

گزيده مديريت 206


By Brian Gallagher
نوشته; برایان گالاهر
ترجمه: کاوه گنجه


در دهه 1950، سازمان کارگران خودروسازی یونایتد طرحی ارائه کرد که کارکنان شرکت‌های خودروسازی بزرگ بتوانند به‌طور مستقیم از چک پرداختی خود کمک‌های مالی را به‌عنوان پیشگامان محلی این طرح به آن اهدا کنند. در گذشته، این شرکت هیچ‌ رابطه مستقیمی‌ با خیرین نداشته است که این امر دچار تغییر‌شده است.
هم‌چنان شیوه کسر از حقوق نقش مهمی ‌را ایفا می‌کند، اما یونایتدوِی به سمت استفاده از تکنولوژی جهت مشارکت بیش‌تر خیرین سوق پیدا کرده است. بدین صورت که اجازه می‌دهد به‌صورت شخصی بسیار بیش‌تر با رسالت آن در تعامل باشند.
در شراکت با سیلزفورس، یونایتدوی زیرساختی را فراهم کرده تا خیرین به صفحه شخصی خود دسترسی داشته باشند. در این محیط، آن‌ها می‌توانند تمام ‌موارد اهدایی خود و تمام ساعاتی را که به‌طور داوطلبانه برای اهداف خیرخواهانه و هم‌چنین اخبار سیاست‌گذاری‌ها یا فرصت‌های داوطلبانه مرتبط با علاقه‌مندی‌های خود را دنبال کنند. افرادی که در این سیستم برخط مشارکت می‌کنند سال به سال افزایش می‌یابد. امروزه، 25هزار نفر مبلغی حدود ده‌هزار دلار، بیش ‌از ششصد نفر مبلغی در حدود یک‌میلیون دلار و 35 نفر در حدود ده‌میلیون دلار و بیش‌تر به یونایتدوِی کمک می‌کنند.

انصراف از نظر