تی.جی.ایکس هفت شناسه را در آمریکا، کانادا و اروپا اداره میکند. این شناسهها شامل ماکس، مارشالز و هومگودز میشود. این شرکت، پیشرو در امر فروش ارزان پوشاک و وسایل مد روز خانگی در آمریکا و سراسر جهان است. نحوه اداره این شرکت با دیگر شرکتها متفاوت است: هر کدام از فروشگاههای این شرکت دارای تعداد زیادی اقلام کالا هستند که بهطور تقریبی کل فروشگاه 23هزار فوتمربعی را در اختیار خریدار قرار میدهند و برای یافتن کالای مورد نظر با شانزدههزار تولیدکننده در سراسر جهان کار میکنند. خریداران انتظار دارند وقتی وارد تی.جی.ایکس میشوند به قول میرویتس «تجربه بهترین خرید» را درک میکنند.
مسئولانخرید این شرکت برای تحقق این تجربه بسیار نقش اساسی دارند، مدیرعامل شرکت اولویت بالایی را برای تربیت و توسعه آنها قرار داده است. آنها باید کاملا مصرفکننده و سمت و سوهای مد و قیمت درست برای هر کالا را درک کنند. باید فرصتطلب و بهشدت انعطافپذیر باشند. باید با تولیدکنندگان رابطه خوبی برقرار کنند. هدف طولانیمدت میرویتس رسیدن از 26 میلیارد دلار سود امروز به چهلمیلیارد دلار و بیشتر است و نیازمند مسئولانخرید کارآفرین، قدرتمند و تیممحور بیشتری است.او میگوید: «آنها باید ریسکپذیر و باهوش باشند. لازم است غریزهای قوی داشته باشند و تصمیمهای بزرگ را بهراحتی بگیرند.»